کاملترین آموزش آژور ( Azure ) صفر تا صد + 11 درس رایگان و مدرک

شما در حال مشاهده نسخه دموی ویدیو هستید، برای دسترسی کامل همین الان خرید کنید

کاملترین دوره آموزش آژور ( Azure ) شامل 22 ساعت فیلم آموزش آژور در قالب 57 ویدیو می باشد که برای اولین بار در ایران توسط مهندس مصلحی تهیه و تدوین شده است. دوره آموزشی Microsoft Azure Administrator (Exam AZ-104) | مایکروسافت آژور  مهندس مصلحی اولین ، کاملترین و جدیدترین دوره آموزشی مایکروسافت آژور (Microsoft Azure)  است

این دوره Azure بصورت مرحله به مرحله ، صفر تا صد ، سناریو محور و مبتنی بر محیط واقعی شما را اماده میکند تا به راحتی گواهینامه Microsoft Azure Administrator با کد ازمون بین المللی AZ-104 را دریافت کنید.این دوره آموزش Exam AZ-104 : Microsoft Azure Administrator تمامی سرفصل دوره AZ-104 را به صورت کامل و بر مبنای سناریو های واقعی ، کاربردی و عملی اموزش می دهد و در انتهای دوره شما به عنوان یک مهندس Microsoft Azure می توانید مشغول به کار شده و Certificate این دوره را دریافت کنید.

دانشجویان بزرگوار برخی از ویدیو های دوره اپدیت و بروز شده است خواهشمند است بعد از خرید دوره حتما به شماره 09308558445 (مهندس مصلحی) در تلگرام پیغام بدهید تا فایل های اصلاح شده برای شما ارسال گردد.

از پیش نیاز های دوره Microsoft Azure Administrator دوره اموزشی Microsoft Azure Fundamentals (AZ-900) می باشد که این دوره نیز با تضمین  قبولی در ازمون AZ-900 توسط مهندس مصلحی تهیه و تدوین شده است.



بعد از بازنشستگی مدارک دوره MCSA و MCSE ، شرکت مایکروسافت آزمون ها و مدارک خود را به صورت  Role-Based و در قالب پلتفرم ابری خود یعنی مایکروسافت Azure ارائه میدهد و همین موضوع باعث شده شرکت های مختلف با شتاب بالا به سمت انتقال زیرساخت خودشان به محیط Microsoft Azure اقدام کنند. به همین دلیل نیاز به متخصصانی مسلط به پلتفرم Azure مایکروسافت به خصوص دوره Azure administrator بسیار زیاد شده است و عملا بدون فراگیری مباحث Microsoft Azure  ورود به بازار کار شبکه سخت و نشدنی می باشد.

پیش نیاز این دوره (Azure Administrator Exam (AZ-104  چه چیزی است ؟

از انجایی که در دوره Azure Administrator با کد ازمون بین المللی Exam AZ-104 به مباحث حرفه ای شبکه به صورت عملی پرداخته میشود دانشجو باید از قبل با برخی مباحث موجود در دوره 2022 MCSA ، دستورات پاورشل و مقدمات مایکروسافت آژور یا همان Azure Fundemental مسلط باشد که تمامی این موارد در دوره جامع و کامل MCSE | MCSA 2022  مهندس مصلحی تدریس شده است.

دوره اموزشی MCSA 2022 | MCSE 2022

آیا این دوره Azure Administrator به صورت تضمینی ارائه شده است ؟

از انجایی که این مباحث به صورت عملی ،کاربردی و سناریو محور در محیط و پلتفرم خود Azure و بعد از چند سال تدریس مهندس مصلحی در زمینه دوره Azure Fendemental و Azure Administartor تهیه و اماده شده است ، این دوره به صورت کاملا تضمینی ارائه گردیده است.

معرفی مایکروسافت آژور (Microsoft Azure چیست ؟)

Microsoft Azure یک پلتفرم ابری (Public Cloud) با بیش از 200 محصول و سرویس مختلف است که از طریق اینترنت سرویس های خود را دراختیار مشتریاتش قرار می دهد .امروزه مایکروسافت آژور به میلیون ها مشتری در سرتاسر دنیا خدمات Cloud ارائه می دهد. اما منشأ این خدمات برمیگردد به سال 2008 که این پلتفرم با نام Project Red Dog معرفی و اغاز به کار کرد و این پلتفرم در حال حاضر تلاش خود برای کسب بازار بیشتر Cloud با ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت بیشتر برداشته است.درهمین راستا Microsoft Azure  مدارک متنوعی به مشتریان خودش در سطوح مختلف ارائه میدهد که دریافت مدرک (AZ-104) Microsoft Azure Administrator یکی از بایدهای مدیران شبکه جهت مدیریت و نگهداری ساختار Azure می باشد.

مانند تمامی فروشندگان فضای ابری یا همان Cloud Providser ها ، Microsoft Azure،  زیرساخت، سخت افزار و منابعی مانند ماشین های مجازی، فضاهای ذخیره سازی و...... را ایجاد ، مدیریت و نگهداری می کند تا بتواند تمامی این موارد را به صورت رایگان یا پرداخت به ازای میزان استفاده (Pay as you go )، در اختیار مشتریان خودش قرار دهد.

در حال حاضر Microsoft Azure دومین پلتفرم محبوب دنیا در حوزه فضای ابری است (نزدیک به 22 درصد کل بازار ) که در کنار شرکت مایکروسافت شرکت Amazon با پلتفرم AWS در رتبه اول  (نزدیک به 31 درصد بازار ) و شرکت گوگل با پلتفرم ابری GCP (نزدیک به 8 درصد بازار) خود در رتبه سوم قرار دارد.