معرفی زمینه های کاری Cloud Computing و ارتباطش با اینترنت اشیاء

بپرسید
  • mtpa mtpa
  • 63 ماه قبل
  • 26 ماه قبل
  • 340 نمایش

0

{{ digitTrunc(content.likes) }}

پیرو کامنتی که در پست مربوط به معرفی OpenStack پرسیدم و جناب نصیری لطف داشتن و پاسخ کوتاه رو گفتن در قالب پست سوال دوباره موضوع رو بازگو می کنم با کمی تغییرات اضافی امیدوارم پست مفیدی باشه . تا به الان که چند سال از عمر Cloud می گذره و مفاهیمش تا حدودی جا افتاد واقعاً نفهمیدم افراد با چه تیپ تخصص ها و فیلدهای کاری می تونند در مباحث مربوط به Cloud Computing فعالیت داشته باشند ؟

(منظورم از بیان تخصص، کاربر نهایی استفاده کننده نیست و هدفم متخصصانی که به منظور توسعه، ایجاد و طرح ریزی این بستر فعالیت دارند) کلاً Cloud Computing در کدوم معقوله ها تخصصی می گنجه اگه آماری به قضیه نگاه کنیم بیشتر کارهایی که میشه رو این تکنولوژی کار کرد نرم افزاری و برنامه نویسی محوره یا تکنولوژیه که بیس شبکه ای و سروری داره و در نهایت مباحث ارائه سرویس ؟ سهم و جایگاه هر کدوم چقدره و افراد تو کدوم لایه ها امکان فعالیت براشون هست .درمورد کورس های تخصصی و Roadmap ای که میشه تخصصی تو این فیلد جلو رفت بگید (بیشتر کورس هایی برا کسانی که تو حوزه شبکه و امنیت هستن)

  1. درمورد Trend های جدید و آینده Cloud Computing قراره به کدوم سمت پیش بره برای هر یک از تخصص های موجود الویت ها تخصصی به چه نسبتی خواهد بود و تقاضا برای کدوم تخصص ها بیشتر خواهد شد چه تخصص هایی که تا به الان امکان ورود به این تکنولوژی کمتر بود از این به بعد شرایط حضور این تخصص ها رو خواهند داشت و یا چه تخصص هایی ممکنه ظرفیت های کاری درشون کمرنگ بشه چه بسا از بین برن ؟
  2. ارتباط بین اینترنت اشیاء که تحت عنوان Edge Computing مطرح میشه و Cloud Computing چی می تونه باشه ؟ و این بین ServerLess چه مفاهیمی رو می تونه در بر بگیره
  3. ارتباط بین شبکه و تخصص های زیر تخصص های در Cloud Computing چی کارا می تونن بکنن لطفاً این قضیه رو باز کنین

#رایانش_ابری #نقشه_راه_cloud_computing #آینده_cloud_computing #مشاغل_مرتبط_با_cloud_computing #مشاغل_آینده #server_less #cloud #cloud_computing #محاسبات_ابری #مشاغل_آینده_it #مشاغل_cloud_computing

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

پاسخ ها به این سوال

پاسخ ها به این سوال

{{ digitTrunc(post.likes) }}

این پست در تاریخ {{ dateString(new Date(post.deleteDate)) }} توسط {{ post.deletedByUser }} حذف شده است.

دلیل حذف: {{ post.deleteReason ?? 'نامشخص' }}

{{ err }}
{{ post.userAchivements.rhodiumAchievements }}
{{ post.userAchivements.platinumAchievements }}
{{ post.userAchivements.goldAchievements }}
{{ post.userAchivements.silverAchievements }}
{{ post.userAchivements.bronzeAchievements }}
{{ timeSince(new Date(post.date)) }} قبل

برای ثبت پاسخ خود در وب سایت وارد حساب کاربری خود شوید
قابلیت ارسال مطلب توسط مدیریت سایت غیر فعال شده است